Heb je al ervaring met social media maar wil je het planmatiger en professioneler aanpakken? Dan is het tijd om een strategie te gaan bepalen voor jouw socials. Of jouw bestaande strategie te verfijnen. We kijken naar wie en wat je wil bereiken en hoe je dat gaat aanpakken.
Omschrijving training
Als je een tijd bezig bent met social media en praktisch weet hoe de verschillende platformen werken, merk je waarschijnlijk dat je tegen nieuwe vraagstukken aanloopt, zoals:
- Hoe kan ik verder groeien?
- Hoe bereik ik meer (of de juiste) mensen?
- Waarom post ik wat ik nu post?
- Wat wil ik bereiken met mijn social media kanalen?
- Hoe creëer ik eenheid in mijn content?
- Hoe weet ik wat werkt en wat niet werkt?
Op deze vragen krijg jij antwoord tijdens de training Social Media Strategie. We kijken tijdens de training naar de huidige invulling van jouw social media kanalen en de verbeterpunten. Tijdens de training ligt de focus op het samen bekijken hoe je een strategie kunt bepalen voor jouw social media kanalen of jouw huidige strategie bijschaven. Een gedeelte hiervan zullen we tijdens de training al invullen, en deels zul je na afloop van de training zelf bepalen. Natuurlijk met de opgedane kennis uit te training.
Training op maat
De inhoud van de training zoals hierboven omschreven is een leidraad. Afhankelijk van een al bestaande strategie of juist het opzetten van een nieuwe strategie kan de inhoud variëren. Van te voren bespreken we de wensen en om welke platformen het gaat; instagram, facebook, twitter, tiktok etc.
Voor wie is de training?
De training is voor deelnemers die al ervaring hebben met social media en weten hoe de diverse platformen (praktisch) werken. In principe alle professionals die te maken hebben met social media. Bijvoorbeeld de zzp’er die alleen verantwoordelijk is of de communicatiemedewerker die de socials verzorgt. Maar bijvoorbeeld ook een bredere groep collega’s uit een bedrijf, zodat er vanuit verschillende lagen gezamenlijk aan een strategie gewerkt kan worden waar iedereen achter staat en breed gedragen wordt.
Duur en kosten
Afhankelijk van het aantal deelnemers en de duur van de training zullen de kosten worden bepaalt. Er zijn diverse opties mogelijk. Denk aan een in-company training op locatie van 3 of 4 uur, een dagtraining of meerdere sessies waarbij we de voortgang monitoren. Of een individuele sessie online of op locatie.
Ik kom graag in contact over de mogelijkheden en kosten. Bel Laura Lolkema op 06 49 91 09 66 of mail naar laura@ohlalau.nl. Maar één ding is duidelijk; de investering is het dubbel en dwars waard.
Inschrijven
Dien jouw verzoek voor een Training Social Media Strategie in en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op voor het maken van een afspraak.